راهنمای تخصصی وب سایت های مسافرتی و گردشگری

راهنمای تخصصی وب سایت های مسافرتی و گردشگری

طراحی وبسایت های سفر. راهنمایی های تخصصی برای اینکه وبسایتی ساده و زیبا طراحی کنید.

اکنون دوره ای است که اکثر طراحان وب برای طراحی های مینیمالیستی سخت تلاش می کنند. اما تنها صنعتی که هنوز از برنامه ها و وبسایت های به هم ریخته رنج می برد، صنعت سفر است. بجای تمرکز بیشتر روی مینیمالیسم که معمولاً اندکی به زیبایی شناسی مربوط می شود، مادامی که طراحی برای کل صنعت سفر باید ساده سازی شود روی اهداف تمرکز کنید.

اگرچه این درست است که طراحی های ساده برای وبسایت های سفر با توجه به حجم زیاد محتوایی که لازم است نمایش داده شود، یک وظیفه چالش برانگیز است. برای مثال، اگر به وبسایت یک هتل سر بزنید، خواهید دید یک رابط کاربری رزرو وجود دارد که شامل گام های متعدد روی صفحات متعدد است. کاربران نه تنها لازم است اطلاعات تعداد مهمان ها و تاریخ ها را ارائه نمایند، بلکه ممکن است حتی نیاز به مقایسه نرخ ها هم داشته باشند.


سفر بطور کامل یک موضوع شخصی است بنابراین انتخاب یک فرد از "بهترین" هتل نسبی است. از این رو، هتل ها باید بتوانند از نظر احساسی با مسافران ارتباط برقرار کنند. نیازمندی های صاحبان سایت های سفر هم شامل داستان سرایی است هم تصاویر تا بتوانند هتل ها، غذاها، فعالیت ها، و هر چیز دیگری درباره یک مقصد خاص را نشان دهند.

نکاتی در مورد ایجاد بهترین وب سایت های مسافرتی

  • وبسایت باید درون بلوک هایی از محتوا انعطاف پذیر باشد.

امروزه، سبک جدیدی از محتوا نویسی در وبلاگ های مسافرتی وجود دارد که شامل بلوک های محتواست. آن ها تکنیک انعطاف پذیر و مؤثری برای نمایش انواع مختلف اطلاعات روی صفحه نمایش هستند. به عنوان مثال، بلوک های محتوا ممکن است شامل تصاویر، متن، ترکیبی از هر دو، انیمیشن های کوتاه با اثرات انتقالی باشند و آن ها حتی می توانند بعنوان یک شبکه بندی اولیه یا یک سبک اختلاط رنگ ها ارائه شوند. هر انتخاب یک تجربه متفاوت را به کاربران ارائه می کند و شما تصمیم می گیرید که انتخاب کنید براساس نوع محتوایی که منتشر کرده اید پیش بروید.

  • رنگ ها و فونت ها باید رد طراحی مقهور یا تک رنگ شوند.

رنگ ها و فونت ها عناصر اساسی طراحی هستند که بطور قابل توجهی بر ارزش یک رابط کاربری تأثیر می گذارند. با انتخاب یک طرح تک رنگ یا با استفاده از رنگ ها و فونت های خاموش و مطیع، شما ظاهراً می توانید رابط کاربری به هم یخته را ملایم کنید. صفحه نمایش تلویزیون های شهری و صفحه نمایش رزرو پرواز معمولاً در بسیاری از وبسایت ها شلوغ ترین هستند و از این رو باید آسان تر حرکت کنند. وقتی که از رنگ های تأثیرگذار استفاده می کنید، محتوا آسانتر خوانده می شود و شما می توانید برخی "تماس برای اقدام" ها را برجسته نمایید.


نظرات 0 مورد

برای ثبت نظر نیاز است وارد حساب کاربری خود شوید. عضویت / ورود